Veelgestelde vragen

Bestellen & betalen:

Hoe snel wordt mijn bestelling verwerkt?

Bij Phone-Watch doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jouw te krijgen.

Bestel je voor 20:00, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen na 20:00 worden de eerstvolgende dag verstuurd.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren of wijzigen?

Ja! Mits jouw bestelling nog niet bij PostNL is kan deze nog gewijzigd of geannuleerd worden. Wil je jouw bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

ik heb geen bevestigingsmail gehad, is mijn bestelling wel gelukt?

Leuk dat je bij ons besteld heb! Nadat jouw bestelling geplaatst is sturen we jouw direct een bevestigingsmail. Het kan zijn dat je bevestigingsmail in je spam map terecht is gekomen of dat je een typfoutje hebt gemaakt. Heb je jouw bevestiging nog niet gekregen of gevonden? Neem dan contact met ons op.

Met welke betaalmethoden kan ik betalen in de webshop?

Bij Phone-Watch accepteren we de volgende betaalmethodes: iDeal, ApplePay, Visa, MasterCard, Maestro, PayPal en Klarna.

Achteraf betalen is mogelijk met Klarna. Let op! Geld lenen kost geld.

Verzending & levering

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bij Phone-Watch doen we er alles aan om jouw bestelling zo snel mogelijk bij jouw te krijgen.

Bestel je voor 20:00, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verstuurd. Bestellingen na 20:00 worden de eerstvolgende dag verstuurd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Wij verzenden via PostNL. De meeste pakketjes passen door de brievenbus, hiervoor hoef je dus niet thuis te blijven. Normaal gesproken is het binnen 1-2 werkdagen bij jouw thuis. Duurt het langer dan 5 werkdagen? Neem contact met ons op.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja! Zodra je bestelling is ingepakt ontvang je van ons een mail met een track and trace code. Heb je deze mail niet ontvangen maar wel besteld? Neem contact met ons op.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

De gemiddelde levertijd ligt tussen de 1-2 werkdagen.

Contact & service

Mijn bestelling is niet compleet of beschadigd, wat moet ik doen?

Vervelend dat jouw bestelling niet compleet of beschadigd is. Om samen met jouw naar de beste oplossing toe te werken hebben we graag dat je contact met ons op neemt.

Hoe stuur ik mijn bestelling retour?

Via ons contact pagina kun je jouw retourformulier aanvragen. Deze moet je zelf naar jouw dichtstbijzijnde PostNL punt brengen.

Hoe lang heb ik bedenktijd?

Phone-Watch staat voor een kwalitatief product van de artikelen die je bij ons bestelt. Je krijgt daarom standaard 14 dagen bedenktijd.

Zijn jouw bestelde producten nog intact en in de originele verpakking? Dan kunnen deze gewoon teruggestuurd worden. Vraag je retourformulier op onze contact pagina aan.

Hoe lang krijg ik garantie?

Phone-Watch staat voor een kwalitatief product van de artikelen die je bij ons bestelt. Je krijgt daarom standaard een garantie van drie maanden op al onze producten en 14 dagen bedenktijd. Wij streven naar de best mogelijke service richting onze klanten. Onze garantie dekt geen defecten die zijn ontstaan door slijtage, verkeerd of intensief gebruik, of door val- en stootschade, tenzij anders aangegeven. 

Deze garantie heeft geen invloed op de wettelijke garantie die van toepassing is op alle artikelen die je bij ons aanschaft. Wettelijke garantie houdt in dat een product moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die een consument ervan mag hebben. Kijk voor meer informatie in onze algemene voorwaarden. 

Mocht u toch niet tevreden zijn met het product wat u heeft ontvangen of is er iets mis met uw product dan raden wij het aan om dit zo snel mogelijk te laten weten via onze klantenservice. Kijk voor contactmogelijkheden op onze contact pagina.

Wat zijn jullie contactmogelijkheden?

Je kunt onze klantenservice bereiken via:

Wij streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.